Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K88a82r33e34l 61D76v42o59ř25á12k 3457567877

Prostě Schwarzenbergova mládež vytáhne na pomoc Ukrajině. Už se těším na ten skoro nekonečný zástup.;-D

0/0
10.5.2014 17:15

V31i88t 43O57t31a54h36a20l 5125290369684

Propaganda v mediích bude vždy černobílá. Záleží na tom ze které strany Dněpru se budeme dívat.

Ukrajina je umělý stát stejně jako bývala Jugoslávie.  Před rokem 1917 neexistovala, ale byla součástí několika států (Zejména Ruska, Osmanské říše, Polskolitevského  království.  Jako samostatný stát vznikla v roce 1917, proto aby 1919 byla  včleněna jako jedna z repoblik do Sovětského svazu. Východ Ukrajiny se od západu liší ještě výrazně víc než se lišilo Česko/Slovensko nebo Srbsko/Chorvatsko. 

Pan John má v řadě věcech dost objektivní náhled na současnou situaci.  Válka o Ukrajinu už skončila. Alternativa jednotného umělého státu je čím dál méně pravděpodobná, mnohem pravděpodobnější je vývoj jako v Jugoslávii, tedy rozpad a následné přerozdělení sféry vlivu (případně ruská anexe území východně od Dněpru, které k Rusku dlouhodobě patřilo).  

Jak píše p. John, šance na přežití Ukrajiny jako státu ve formě například federace typu našeho Československa s každým zabitým klesá. 

Nakonec to je jako vždy a v každé válce, poraženými jsou ne ti papaláši co ji rozpoutali, ale prostí občané.

+1/0
8.5.2014 19:22
Foto

O25t97a 52B74l62a83ž56e19k 3333544369897

"Bruselu šlo o získání Ukrajiny..."... Jak chladně technokratické. A co Ukrajinci ? Ti lidé na Majdanu šli od počátku sami a spontánně demonstrovat - a posléze i umírat - za členství v EU... Nesmějme se sarkasticky tomu, že je to snad naivní a příliš důvěřující v lepší příští. EU a my každý bychom měli ocenit tuto touhu (budiž - civilněji "přání") patřit k Evropě. Nerelativizujme vše tvrzením, že "obě strany mají svou pravdu" a že "pravda je někde uprostřed" mezi tvrzeními těchto dvou stran sporu.

+1/−2
7.5.2014 23:27

V21i85t 18O83t45a84h79a71l 5715730109984

Víte, lidé šli opravdu na Majdanu demonstrovat, ta demonstrace měla hodně daleko do pokojného mávání vlaječkami EU a demonstranti na Majdanu projevovali názor části ukrajinské populace. 

Stejné demonstrace se nyní odehrávají na východní Ukrajině za přesně opačným účelem. 

Násilí páchané ii ze strany demonstrantů na Majdanu naše a další media hájily jako "nezpochybnitelné právo na vyjádření názoru atd.", poskytovala se jim zdravotní péče, podpora různého typu ze strany EU a obecně "západní kolony".

Tedy přesně totéž, co dělá "východní kolona"  nyní ve východní části Ukrajiny. Ono tam opravdu spousta obyčejných lidí "ty kyjevské nácky" nechce, 

Kde je pravda?  Já bych neřekl uprostřed, ale úplně mimo tyto dva tábory. 

Ukrajina je další ekonomicko strategická sféra vlivu. O lidi, Ukrajince, nejde ani Báťuškovi  Putinovi, ani Koncilu Kapitalistů z Bruselu,  ani  Univerzální Světové Armádě USA.  Kdo dostane toto území do své sféry vlivu, získá kontrolu nad nerostným bohatstvím, které je v zchudlé a bankrotující Ukrajině levné a není malé. Dále získá odbytiště pro své výrobky, které si těmito surovinami nechá zaplatit. Samozřejmě je třeba "svou spřátelenou Ukrajinu" také vyzbrojit proti tomu druhému nepříteli. (zbraněmi, které jsou zastaralé a hnijí nám ve skladech - opět za suroviny zbídačené země). ¨ Je ekonomická krize. Západ i Východ se prostě vrhá na vytunelovanou mršinu a každý volí své tradiční metody. Rusko řinčí zbraněmi, EU cinká penízky, ale obě strany jdou po levných surovinách a novém odbytišti pro výrobky.

+2/0
8.5.2014 19:39

J33o69s30e66f 20V77o90s40i57c70k77y 4303337366703

Dejte uz pokoj s temi odbytisti a levnymi surovinami. Jako by zapad nemel celou Afriku a jizni Asii a potreboval nejakou Ukrajinu.

0/−1
10.5.2014 8:42

J75a54n 45Š11v22a14d96l71e51n81k63a 9454119290

Demonstranti na Majdanu měli také samopaly a byli schopni sestřelit vrtulník? Já jen, že podle vás páchali totéž, co se teď děje na východě.

0/0
10.5.2014 17:04

K12a97r93e41l 42D96v71o53ř97á47k 3547337137

Nebyli schopni, protože tam žádný nelítal.;-D

0/0
10.5.2014 17:17

I62v50a20n 62M48a43r72e74k 6734988312

No tak p.John,dva dny jsou dávno v tahu takže co tam máte ještě  ? ! ? ! 8-o Rv ? ? ?

0/0
7.5.2014 19:06

M27i44c87h67a11l 63Š22r82o58u97b60e98k 8344316843800

Rád bych se zeptal p. Johna jako novináře, jak byl/je manipulován vládou (EU)? Tvrdí, že západní tisk není svobodný a píše, tak jak požaduje vládnoucí moc. On sám v roli politika také ovlivňoval média? Jak?

+2/−2
6.5.2014 10:35

M46a71r90e94k 90K59r65o62l98l 5761182640240

Média ovládají skuteční vládci a ti je řídí stejně jako politiky. Tedy svými penězi.

0/0
9.5.2014 8:02

Z83d84e24n39a 92K77o30č23í 6225548471486

2 dny uplynuly a ono nic !!;-D

+2/−1
5.5.2014 21:22

J30a12r27o81s14l47a70v 53M51o22u18č21k10a 3549192797722

;-D To byla řečnická otázka...

0/0
6.5.2014 7:42

A83n25d48r81e88a 80Č77i46e85r78n83a 5466597430530

Pan John rád přehání a dramatizuje, ten by i reportáž  o chodu pekárny podbarvil naléhavým šepotem. ;-)

+1/0
7.5.2014 16:10

K19a90r53e88l 22N20o86v67á96k 7631684738140

A dneska už je čtvrtek. Ten Rajon toho moc neumí. Novinář nap rd, politik? bez komentáře a ani věštěním by se neuživil. Líšnyj čelavěk.:-/

0/0
8.5.2014 16:15

V50l55a77d38i47m34í41r 76Š10n62e51k 9284808316691

Je realita že lidé Janukovyč byl v mládí odsouzen za krádeže a snad i za  znásilnění ??? Je realita, že před první revolucí byly prezidentské volby zmanipulované ??? Je realita, že tehdejšího prezidentského kandidáta chtěl někdo otrávit dioxinem ??? Je realita, že většina pobaltských národů, které měly zkušenosti s Ruskem, jsou dnes v EU a v NATO, neb tam chtějí být ??? Je realita, že bývalou premiérku Ukrajiny zavřeli hned jak se její někdejší politický protivník dostal do prezidentského úřadu ??? Je realita, že se Ukrajina vrátila k ústavě (zřejmě standardní) z roku 2004 ??? Je realita, že vy sám raději žijete ve svobodě a demokracii....??? Pokud ano, potom  by pro vás neměl být problém poznat, koho se zastat a na jakou stranu se postavit.  Pokud i přesto všechno máte problémy "s realitou" , pak vám zřejmě není pomoci....Rv

+3/−3
5.5.2014 8:58

M93i60r62o97s33l95a10v 23Š85i22m25k14o 7195203962355

Chybí Vám tam hodnocení současných kyjevských vládců. Myslím tím jejich kriminální minulost !!!

+2/0
5.5.2014 16:55

I21v51a39n 22M53a11r82e83k 6184258712

Kriminální minulost nejen "vládců" ale i všech "revolucionářů" na Majdanu ! ! ! 8-o Rv Rv Rv

+1/0
7.5.2014 19:07

J87a30r59o37m59í22r 62S71t95r50a81š61i88l 46S45t66. 3404224220885

Pane Johne - máte  věk  do Bruselu. Tam se dá i odskočit, zařídít jiný potřebný kšefty, jak dělají  Vaši předchůdci. Nějak jste zapomněl, že jste horoval proti různým vyžírkům a zbytečnosti. Ale kdo by nešel si oddáchnout za  statisíce do Bruselu. Takže jste radši zapomněl, co jste pronášel. Ono totiž je to tak profláklý, že už se v tom jden utápí.....

+2/−2
5.5.2014 7:50

L47i87b18o50r 44J96i23n54d31r72á41č48e94k 4457876599247

Co budeme dělat? H....o!! A vy tady zase budete žvanit. Koukám, že bývalí politici si tady léčí mindráky. V parlamentu, ve vládě jste udělali prd a tady teď chcete být chytří. Bežte do p.....!

+3/0
5.5.2014 0:49

K25a73r31e56l 31J60o88u54r20a 5271103636

???jsem si myslel, že ten parlament byl zvolen demokraticky a že to uznalo i Rusko.. A teď vidím, že parlament je najednou nedemokratický a jedná proti zákoně a ústavně ??

0/0
4.5.2014 23:32

J62a94r75o66s79l74a73v 75K37a63d28l72e67c 2353183901675

:-)R^R^R^

0/0
4.5.2014 22:24

P45a24v25e88l 45B79a32c67í77k 2302870536860

Jste zcela mimo, Putin zde bojuje o světový vliv s USA, jde o to kdo bude krmit Evropu plynem a ropou z Černého moře. A jestli se za to bude platit Dolarem nebo Rublem.

+1/0
4.5.2014 22:00

P49a31v55e73l 55B97a64c20í40k 2272240916880

Pokud vznikne Euroasijský svaz, tak jako tak USA ztratí velkou část vlivu na Evropu a Dolar ztratí vliv.

+1/0
4.5.2014 22:05

P17e82t62r 20I16n44d10r19a 5404940417857

Já osobně to oslavím

+5/−5
4.5.2014 19:56

S42y17l31v79a 39Š53a28u12e81r65o62v61á 3361170926981

Opravdu, pane Indro ? A proč ?

+2/−1
4.5.2014 21:36

T78e38r41e61z77a 38H44a31j58k47o35v55a 5677542424980

Takovej tu uz jednou byl, co oslavoval okupaci. Rv

+1/0
4.5.2014 21:40

J75a43r12o79s62l38a74v 64B62r65ü80m23m82e83r 7814733826

A co takhle oslava osvobození? Jde jen o úhel pohledu.

+2/0
4.5.2014 21:45

S32y79l94v72a 82Š47a17u60e63r35o96v53á 3511670786841

Počkejte, pan Indra (nomen est omen) chce oslavovat, až Putin vybojuje světový vliv nad USA (samo o sobě půvabné). Co to má společného s ovobozením ČR, o jakém úhlu pohledu mluvíte ? Předpokládáte , že takové případné vítězství (to už chtěl Chruščov, pamatujete ?) by znamenalo pád do ruského vlivu, jestli to chápu dobře. A co by na tom bylo k oslavě ? Máte za to, že Rusové nám mají co dát, hospodářsky, kulturně, a jinak ? A prosím Vás, proč ty statisíce Rusů utíkají z té krásné, blahobytné a spravedelivé země na Západ, nevěděl byste ? :-)

+3/−2
5.5.2014 5:11

P10e32t60r 52I39n43d96r24a 5574760947637

Aha, takže patent na světový vliv má pouze USA? Vadí mi jen princip toho, že zjevná agrese ze strany USA či EU vůči jiným státům je brána vždy jako "humanitární a demokratická", běda však jak by podobně "dobrými" úmysly smýšlel někdo jiný. A možná tajemství na závěr - USA i Rusku je celá EU (tedy i s námi) tak akorát pro smích.

A na úplný závěr, jestli si mám vybrat z imigrantů proudících do zemí EU mezi statisíci Rusy a mnohonásobně větším počtem imigrantů z islámských a afrických zemí tak já osobně si troufám tipovat kdo nám toho asi přinese více (v dobrém slova smyslu) kulturně, hospodářsky a jinak;-)

+4/−1
5.5.2014 9:38

J61a97r77o52m61í71r 29K46r80á44l 4500459574389

A jakého osvobození ? ;-)

0/0
5.5.2014 7:49

J93a58r89o64s39l14a38v 82B49r85ü66m26m15e36r 7254433736

Např. Krymu? Pro místní je to osvobození a napravení dávných křivd.

+2/0
5.5.2014 10:31

J14a94r54o87m43í87r 25K18r11á31l 4310569154739

Pro místní Tatary ?  To pochybuji.

0/0
5.5.2014 13:43

J69a86n 10K38ř68í41ž 6175893385478

Kdyby Putin Ukrajinu zabral,nedalo by se dělat vůbec nic.

Světovou válku kvůli tomu nikdo riskovat nebude.

Stane se to samé jako nám v roce 1945- karty byly dávno rozdány,sféry vlivu dohodnuty.

V roce 1968 jsme taky měli našlápnuto na Západ.

Výsledek všichni známe!

Bude mnoho pláče,hlavy třesení,protestů ba i vyhrožování.Letadla vzlétnou,ponorky připlují,křižníky budou křižovat a ostré nóty na všechny strany posílat. Časem vášně vychladnou,po jaru přijde podzim,inflace bude(možná)nižší,důchody krapínek vyšší(tedy možná). A,Světe div se,i Slunce vyjde!

+8/0
4.5.2014 19:54
Foto

O71t61a 18B87l67a34ž91e91k 3113624309487

Tak se mi zdá , že nějak vyčítáte Západu, že nám v "68" nepomohl vojensky.

A proč by měl ? Stála naše armáda na hranicích jako dříve Jugoslávci proti SSSR? Vyjádřil kdokoliv odhodlání se bránit ? Naše armáda - s důstojníky od podplukovníků výše vyškolenými v Moskvě obdržela - "pět minut po dvanácté" - rozkaz neklást odpor a zůstat v kasárnách. Bojovalo jen několik nešťastníků někde v lesích u muničáků, ke kterým se tento demobilizační rozkaz nedostal včas.

Kvůli tomu měl Západ riskovat snad třetí světovou ?

0/0
8.5.2014 0:01

J36a72n 37K43ř58í65ž 6445503825218

...přečtěte si můj příspěvek ještě jednou a  p o m a l u  !

A nebudete plácat nesmysly,tlachale.

0/0
8.5.2014 2:37
Foto

O27t35a 18B24l97a77ž86e12k 3513854669307

P o m a l u  se mi to jeví stejné. Můžete si odpustit ten nezdvořilý výraz a normálně česky mě osvětlit, jak jste to tedy myslel ?

0/0
8.5.2014 19:40

J19a94n 33K17ř48í11ž 6815293425458

...tak,jak je to napsáno.

Nemá to jiný podtext - nemá to ani kladné ani záporné znaménko.

Za svoje expresívní chování se omlouvám - city na chvilku převážily.:-)

0/0
8.5.2014 19:43

J36a37n 43H93l27e57d95í72k 4139382408732

pane Johne, toto je vaše parketa, ta činnost ve VV byla faul nebo lépe Váš offside !

+6/−1
4.5.2014 19:06
Foto

J82a31n 84B25u47r35i71á90n66e95k 9409875703541

Aha, takže za to může Brusel, který "v zimě začal na Ukrajině hru". Nabídka jednání je tou příčinou. Brusel měl přece normálně respektovat sféry vlivu a nic nenabízet, protože ukrajinští politici zřejmě nejsou samosprávní a svéprávní. Tahle hlubokomyslná "analýza" končí pak reklamou na Radkův FB profil, který je třeba sledovat. :-P

Johnův záchvat blogové grafomanie brzy pomine, jen co bude po volbách do EP, kam kandiduje. V posledním Respektu byla vtipná reportáž o jeho kampani, o pitomostech, které vykládá po hospodách potenciálním voličům, i o tom, že už nemá ani na pivo a musí mu ho platit novináři. Bylo by to i k smíchu, ale jen do chvíle, než si vzpomeneme, že tenhle tajtrlík byl ještě nedávno ministrem VNITRA !

+11/−10
4.5.2014 18:49

J23a26r29o18s22l48a27v 10M76o21u51č93k49a 3559382677642

Vaše absolutně prvoplánové myšlení je zábavné. Všiml jste si například, že kampaň za Johnovu neschopnost na postě ministra vnitra začala v okamžiku, kdy podepsal výnos, že vyšetřování kauz v nichž figurují jména politiků muí být reportována na ministerstvo? To tam zavedl Íčko Langer. A John ten dekret podepsal bezprostředně po jmenování. Ten poplach utichl až když John uštván, rezignoval.

Ale vlastně... vy čtete Respekt českého otce výroby propagandy, tím se to vysvětluje

Co se týče hodnocení  "záchvatu Johnovy blogové grafomanie" jedná se o jediných pár slov z vašeho příspěvku, s nimiž se dá souhlasit.

+2/0
6.5.2014 7:53

P80a15v70e69l 60N26o80v14o51t41n70ý 3903221205247

To co vždycky, nic.

+1/−2
4.5.2014 18:26

J85a14r19o78s71l35a26v 88M78o43u74č56k56a 3829542667292

Přiznám se, pane Johne, že zrovna vy mně s tím relativismem (pravda není, jsou jen úhly pohledu), který je ve vašem textu obsažen, překvapujete. Vy, který jste byl sám konfrontován se situací, kdy o vás média psala věci o nichž jste věděl, že nejsou pravda. A pravda v současné době je taková, že to není Rusko, které destabilizuje jednu zemi za druhou, že to není Rusko, které obkličuje své oponenty (nebo nepřátele, chcete-li) vojenskými základnami, že to není Rusko, které rozpoutalo za posledních 25 let několik lokálních válek (a vždy pod lživými záminkami), že to není Rusko, které jde ekonomicky od desíti k pěti a konečně, že to není Rusko, které by mělo sebemenší zájem na destabilizaci Ukrajiny. Jeho údajné expanzivní choutky nejsou podpořeny žádnými činy v tomto směru a jsou čistou fabulací západních médií

Takže jediná teze, se kterou z vašeho článku souhlasím je, že politici na obou stranách jsou si děsivě podobní. V tom máte pravdu, ale to neznamená, že k dosažení svých cílů používají totožné metody.

Putin v zásadním okamžiku nabídl Janukovyčovi alternativu k asociační dohodě a Janukovyč ji shledal výhodnější (pro UA, pro něj osobně, to není podstatné). To, co se dělo pak už nebylo v režii ani jednoho z těchto mužů

+5/−2
4.5.2014 17:45

J96a44n 24H16l65e12d81í55k 4379942118342

Rusko vojensky napadlo Čečensko, Gruzii, Afghanistan a tvrdě posílilo práci svých přečetných agentů úplně všude na světě. Školským příkladem je akce Stop radaru v Brdech, zabírání pozemků a budov všude v Čechách, příkladem jsou Karlovy Vary a široké okolí, pár ulic v Praze. A Janukovič se podělal před Putinem, který mu nařídil odmítnout jakoukoli dohodu s EU. Stejně se takto podělal Beneš před Stalinem, který Benešovi nařídil nepřijímat Marshallův hospodářský plán podpory.

+5/−6
4.5.2014 21:29

J41a95r67o42s78l68a32v 66B58r33ü89m33m57e87r 7254933956

Těm blábolům opravdu věříte? Čečensko byla součást Ruska, pokud schvalujete odboj Čečenců za islámský stát, tak musíte chápat odboj proti Ukrajinské vládě. Rusko nenapadlo Gruzii, ale Gruzie ruské a osetinské jednotky. Afgháýnistátn nenapadlo Rusko, ale Sovětský svaz, navíc to bylo složitější, asi jako teď USA v Afghánistánu. A toi, že si lidé, dost často na Putinovi nezávislí, nebo dokonce proti němu v opozici kupují domy je špatně?

Putin jen nabídl lepší ekonomické podmínky než EU, která nenabídla vůbec nic, navíc ta smlouva euroasijské unie je mnohem svobodnější, než s EU.

+6/−3
4.5.2014 21:45

J83a68r37o34s14l87a39v 64M85o89u12č84k46a 3759672837192

Doplním kolegu Brümmera: v případě války s Gruzií existuje i zpráva mezinárodních pozorovatelů (http://www.ceiig.ch/Report.html) potvrzující, že agresorem byla Gruzie

JInými slovy zmíněné historické události máte v souvislostech špatně a ten zbytek jsou propagandistická hesla typu Putin má imperiální choutky, zabere nám Vary a podobné voloviny. Nic z nich neodpovídá chování Ruska za celou dobu jeho existence po rozpadu SSSR.

+3/0
6.5.2014 7:41

P20a21v17l96i32n91a 30H18n41i80z50d27o32v95a 1747573502481

R^

+2/−1
4.5.2014 16:52

L64u46k47á50š 92P82e94c13h10a 5472562483225

Stačí se podívat na mapu Evropy kolik vojenských základen zde mají USA. Američani si uplácejí státy a budují na jejich území základny a obkličují Rusko. Jak se asi mají chovat. Americe by se to asi taky nelíbilo, přesto ty špinavé pazoury cpou kde se dá. Kdo není s nimi je proti nim. Nic jiného neznají. A kdo je proti nim, ten může očekávat sankce a problémy. Historie posledního desetiletí to ukazuje černé na bílém.

+10/−7
4.5.2014 16:20
Foto

J81a35n 34L94i93n84h64a12r28t 3191113171235

Mají se chovat v souladu s mezinárodním právem.

Pokud si USA s jiným státem dohodnout, že si u nich za nějakou částku zřídí základnu, tak to není žádné uplácení, ale normální obchod.

+9/−7
4.5.2014 16:34

T24o46m34á65š 46B94í81l84ý 2875150197

Vy si opravdu myslíte, že Američané za své základny v Německu něco platí....svatá prostoto ;-D;-D;-D

+6/−4
4.5.2014 17:15

T72o59m58á20š 20B93í83l45ý 2855640627

Ještě podotknu, že se jedná o základny v bývalém západním Německu. Z bývalého východního museli " Rusáci" za velkého jásotu odtáhnout. Museli odtáhnout i od nás, s čím naprosto souhlasím, ale nesouhlasím s tím, že Havlova klika jim následně za pomoci Rumla otevřela hranice 8-o

+4/0
4.5.2014 17:19



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.