Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Na bídu v Ukrajině škaredě doplatíme. V e skutečnosti všechno začalo nepodpisem EU smlouvy. Sankce vyvolává hlavně EU, Putin je povinen se bránit. Takže díky EU k nám přijdou tisíce ukrajinských imigrantů, kteří nezůstanou na Slovensku.

1 0
možnosti
Foto

(Ukrajinská krize: scénář Erdman)

Ukrajino, otoč se, k EU vchod ať stojí, zády k Ivanovi!

K EU zády, ke mně vchodem!

K EU vchodem, k Ivanovi zády!

Ke mně! ... Ke mně! ... Ke mně! ... Ke mně! ...EU

2 0
možnosti
NC

Takže: Já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde (navíc jsem už psal před tím, že bude lepší dát Putinovi, co chce) R^

1 0
možnosti
MR

a kdyz bude chtit vic tak vic a je to.

0 0
možnosti
Foto

J32a18k37u12b 68J95a41h18l

7. 4. 2014 22:41

Vaše blogy o Ukrajině čtu od začátku a líbí se mi vaše upřímnost i přehled o tomto dění. R^R^ Jeden z mála

1 0
možnosti
Foto

J61a59k61u87b 90J34a12h50l

7. 4. 2014 22:41

A já vím koho volit - mam radost :)

0 0
možnosti
LP

Začalo to vměšováním Západu do událostí v Kyjevě. Dále to už jede svojí cestou. Viníkem krize je jednoznačně Západ a USA. Je třeba si uvědomit, že Kyjev není celá Ukrajina. Státníci z EU a USA se pravidelně scházeli v Kyjevě a média tomu fandila. Kdyby začali jezdit ruští představitelé do Doněcka, taky by všichni jásali? To asi těžko. Médiím stačí že je blízko ruská hranice a hned jsou Rusové obviňováni z vměšování. Trochu divné, ne? Čas ukáže, ale Západ to nedomyslel do konce.

9 4
možnosti
MM

Mám takové tušení, že Putin už dlouho hraje první housle, těžce nesl rozpad SSSR a před sedmi léty přišel s vizi velkého Ruska a velkém ducha ruského člověka. V Rusku zrušil svobodná media a oponenty pozavíral a teď si dělá, co on chce a na nějaká světem uznávaná práva a pravidla kašle. Takže ne západ, ale skřet Putin je příčinou.

5 1
možnosti
Foto

Ukrajina je dost podceňovaná záležitost v naší zemi. Alespoň, že to někdo řeší.

1 1
možnosti
MC

Rozhodující otázkou mezinárodních vztahů je problém moci. Shromažďování moci je základním cílem aktérů mezinárodních vztahů a celkové rozložení moci. Jakákoli další otázka MV je odvozena od mocenských otázek.

Mezi aktéry MV neustále vládne nepřátelství či rivalita. Trvalá spolupráce, ani trvalý mír nejsou možné. Válka je trvalým prvkem MV. V základních otázkách proto nedochází v oblasti MV k žádnému pokroku.

Nejvýznamnějšími aktéry MV jsou státy. Ostatní aktéři (mezinárodní organizace, nadnárodní korporace apod.) jsou buď nástroji států, nebo jsou bezvýznamné z hlediska hlavních otázek MV. Státy definují své cíle jako mocenské, v podobě tzv. národních či státních zájmů.

0 0
možnosti

To už neplatí, tedy Bismarkova zásada, že moc předchází právu.

0 0
možnosti
LD

V Bosně bylo možné zabránit válce. Bojovalo se o dvě podoby země, rozdělenou nebo jednotnou pod vedení Muslimů. Tlak na jednotnou Bosnu způsobil krvavou válku, která nakonec skončila druhou variantou, t.j. rozdělenou zemí, navíc ale ekonomicky zdevastovanou. Obávám se již od začátku ukrajinské krize, že podobný scénář se naplní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7928x
Český publicista, moderátor, spisovatel, scenárista a čestný předseda strany Věci veřejné. Kandiduji do Bruselu proto, abych zastavil eurotunely - zvláště pak překotné přijetí eura. Sledujte: www.facebook.com/radekjohn.cz

Seznam rubrik