Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33o62s34e83f 38V94o31r56á96č26e91k 4254775122935

Pan John píše :´´ Putin dělá to, co po něm Rusové chtějí. Přejí si blahobyt a posílení své národní hrdosti. Nedodá-li ji svému národu on, přijdou jiní ´´  To je řečeno hezky a nikoho to neuráží ale stačí se zamyslet  to samé chtěli Němci zbídačení krizí od Hitlera on toho pouze využil !! Zrovna tak Putin a nejsem si jist zda je dobré takovím lidem ustupovat a nebo podlézavě říkat nic jiného nezbívá. Že vám tady třešničkáři pochlebují  to se nedivím vždyť jste jejich.

+1/0
26.3.2014 11:10

M78a94r84t84i52n 23K25o41d64a44t 2747836822717

Můžete mi zcela vážně napsat co má dělat politik, když to podle vás není většinová vůle obyvatel země? Kde se berou všichni tihle "já vím co je pro vás dobré lépe než vy"? Když nechcete Putinovi a Rusku ustupovat tak co chcete dělat? Vyhlásit válku? Beze všeho...

+1/0
27.3.2014 13:08

K83a77r68e22l 36J69i86r51k38a 3193810978780

Pane Johne co to je,,standartní lídr západního typu"?

0/0
26.3.2014 8:45

M72a56r79t30i53n 38K25o44d64a39t 2447856762487

Padesátník v obleku co hovoří jazykem, jemuž nikdo nerozumí a používá výrazy, kterým často nerozumí ani on sám. Nejsem pan John, ale snad budete spokojen.

+1/0
27.3.2014 13:10

V78l62a98d59i35m18í29r 36M39o50t85l 1681293952102

Jsme masírování stejně jako za socializmu. Mladým lidem je vtloukáno do hlavy, že Rusko = SSSR a komunizmus. Na ruské poměry je Putin velký demokrat, platí to ale jen u nich. Co by se asi dělo, kdyby si na jeho židli sedl někdo s generálskou hvězdou ?

0/0
26.3.2014 7:09

J32o37s15e32f 68H85á25j30e78k 6458480969942

No jen jestli méďa nedostal chuť na něco dobrýho, třeba na něco v našem batohu. Takovej medvěd se blbě obchází...:-/

+2/0
26.3.2014 7:04

J45a97n 16Č23e75k44a77l 7329115794414

Pominu to, že "oligarchové byli potlačeni" pouze díky tomu, že jen přirozeným výběrem zvítězil ten nejsilnější z nich.

Pan John ale opomíná jeden základní atribut "ruského sebevědomí", a tím je agrese vůči okolí a rozšiřování teritoria. Takže se tady už nebavíme o nějakém dialogu, na ten jsou potřeba dvě strany. Tady se ruská strana rozhodla dialog ignorovat, nebo maximálně použít coby zbraň na odvedení pozornosti. 

V souvislosti s Krymem se mluví o paralele se Sudety. Ta je velmi trefná, tehdy se také Západ bál, a běžely argumenty typu "přece nepůjdeme do války kvůli nějaké vzdálené zemičce". Jak to dopadlo o rok později všichni víme.

Válka ale vůbec nutná není, Putinovi je moc jasné, že válku by nevyhrál ani on. Tohle je gigantická pokerová partie, kde ale hraje Západ (dobrovolně) s vyloženými kartami... A podle toho ta partie také skončí, pokud ty karty nezvedne...

+3/−1
25.3.2014 9:06

J21i20ř52í 60T79o97m25e33š 5922740783242

Tisíce lidí (Rusů) nadále migrují na západ (ten špatný, zlý, nenáviděný). Opět to nějak úplně nesedí. Na EU doplácíme atd..., směsice vybraných "faktů"....

+1/0
25.3.2014 6:36

P24e16t40r 10M80á66j 5637610299949

R^

0/−1
24.3.2014 14:54

A52n91t60o28n84í87n 87N83á88d78v75o34r33n52í62k 1317542102314

tak s popsáním stavu věcí se dá +- souhlasit. s tím co z toho Johny vyvozuje se mi dělá nevolno.

+3/0
24.3.2014 14:11

K34a90r63e44l 27P48o58s24p25i82s78i19l 1288235367324

nectu dlouhe clanky, ale na otázku proc... je velmi jednoducha odpoved. Jsme totiž velky narod a oni taky....

0/−1
24.3.2014 12:42

J64o75s90e29f 48G98a68z31d26í91k 7681166196740

Neuvěřitelné, že se u nás najde objektivní novinář a ne jen samý války chtiví pisálci, kteří jen papouškují co jim někdo se Západu nadiktuje.

+1/−1
24.3.2014 11:13

F89r12a28n43t79i45š37e76k 77T48l74u68k74a 3577659232102

Souhlas s R. Jonem. Jsou směšní všichni novináři a komentátoři, kteří se snaží papouškovat propagandu západu, která se liší i od vlastních vládních politiků !

+1/−1
24.3.2014 9:35

V42l14a14d62i61m33i82r 38S64o83u54k68a36l 4450391791456

Nevím proč má celý svět doplácet na to, že má Rusko problém se svým egem. Situaci EU chápu, tady nikdo nemá o podobné machrování tankama zájem a nevím jakou reakci by si kdo představoval. Na jednu stranu je třeba ty nedonošence odsoudit, na druhou tam přece nebudeme posílat armádu, dejte nám s válkama za ego pokoj, z toho už jsme snad vyrostli ne??

0/−1
24.3.2014 9:17
Foto

A46l50e41n50a 73K60u62l89h28a34v15á 9483655645276

Rusko je velmi zvláštní národ. A jeho vůdci též. Nemusíme to chápat a nemusíme to přijímat, ale možná je čas k respektování. Anexi Krymu neschvaluji, ale napětí trvá již déle a konflikt jsem očekávala už cca rok. Nevím kudy přesně napětí vede, ale cítím ho. Můžeme se dohadovat o Americe, Obamovi, bankách, Evropanech majících k Rusku apriori negativní vztah...nebude jednoduché jednat s někým, kdo je nebezpečný, jiný ,ale s kým se nějak dohodnout musíme. Držím všem zůčastněným palce.

+4/0
24.3.2014 0:25

R62o40m45a32n 79P20a16u57l58o 2176437163576

Zajímavý článek. K Putinovi a ekonomice se mi nabízí jedna otázka. Souvisí změny v Rusku opravdu s nástupem Putina? Nevyvíjel by se růst ekonomiky stejně, kdyby tam byl kdokoliv jiný?

+1/0
23.3.2014 22:02

M41a41r97t42i28n 10S95v12o33b80o18d98a 7649967962155

Děkuji za radu v úvodní větě. Konzervy z pultů našich obchodů nemizí a to by mohlo znamenat, že si Češi nepřipouští vaše spekulace. Pravda je skutečně relativní, jak nám psal i Karel Čapek :

„Relativní“ je slovo moudré a moderní; relativní jsou hodnoty i pravdy, relativní je prostor i čas, pojmy a poznatky, věda i zkušenost lidská, relativní je zkušenost lidská, relativní je zkrátka všechno, i absolutní alkohol; synu, chceš-li moudrým býti, věř absolutně, že všechno je relativní. – Ach, jak dlouho nás tahaly za nos absolutní pravdy! "

Bohužel jsou lidé, kteří zaměňují pojem pravda a skutečnost. Ať už záměrně nebo z čisté zaujatosti pro danou věc.

+1/−1
23.3.2014 19:31

J30i97n29d60ř74i58c30h 87R79á72z11l 1401924109185

Myslím, že Evropa celkově zlenivěla. Zvláště EU. Jsme ospalí a pomalí a svět okolo naopak zrychluje, hnán relativním tam nedostatkem. My, obtloustlí a líní, zaboření ve vlastním blahobytu jaksi ztrácíme pud sebezáchovy, obezřetnost a chuť bojovat za něco. Hrubě se nám to vymstí, pokud neprocitneme.

+3/0
25.3.2014 20:54

K75a27r44e88l 31D31v80o67ř57á64k 3627647427

Putin si tedy dovolil hodně, postavit se proti americkému světovému pořádku. a proto musí být českými trpaslíky pořádně ztrestán. Tak jak to chce třeba kníže Karel, pravdy a lásky barel.!!

+2/−6
23.3.2014 18:56

T39o11m81á90š 54K82r10m86í54č35e84k 1393118141428

No, já bydlím v Plzni a doufám že až přijedou do Čech, tak západní část připadne k západnímu bloku. A co Vy pane rýmovači Dvořáku? Asi Vám vyhovuje když jeden stát bez příčiny zabere část jiného státu, tak snad taky neuváznete na západě

+4/−1
23.3.2014 19:17

M19a34r78t67i44n 59S85v28o96b49o41d52a 7659647882585

Také bych rád jezdil na Moravu bezvízově. Severní Moravu bych obětoval.

+1/0
23.3.2014 19:33
Foto

J91a67n 74Č15e79r84m55á14k 4189708175707

ač tohoto pána moc nemusím, myslím že tentokrát to vystihl přesně...

+3/0
23.3.2014 17:51

T84o34m63á51š 63K46r17m70í46č65e24k 1113868451268

ano, dokonale vystihl místní povahu. Jen mě trochu děsí, že býval ministrem vnitra. Opravdu vhodná nátura na takovou funkci

+1/0
23.3.2014 19:20

R11a94d89e41k 22Č49e54r98v82e95n95k70a 5124631924432

"...v paritě kupní síly na 6. místo na světě" - tohle tak vědět ti chudáci, co je jich plné Rusko.... stačí se dostat na okraj Moskvy a budete o tomhle čísle dost pochybovat:-/

+2/−1
23.3.2014 17:08
Foto

A79l17e32š 81H88o77d94i86n50a 9630119238754

Jen taková poznámka: I postoje "většinového Rusa" a tím i atmosféra ve společnosti se mohou vyvíjet a měnit, a to i poměrně významně a relativně rychle - tak jako tomu bylo například s postoji "většinového Němce" od 20. do 50. let 20. století. "Většinový člověk" se chová do značné míry stádně a pokud je mu "zeshora" opakovaně něco vštěpováno, přizpůsobí se. To ostatně známe u nás z druhé poloviny 20. století také, že?

+2/−2
23.3.2014 10:43
Foto

J66i79ř24í 48Š72a16f59r18á86n20e73k 2234315106

V. Růžek. Zajímavý postoj. Přesně to je ta největší chyba nabubřelého Západu. Ten stále více reprezentuje iracionalitu (kultivované označení pro obyčejnou "blbost"), stojící proti čitelné a sympatické Ruské racionalitě.

+4/−5
23.3.2014 9:09

T58o29m65á10š 48K64r75m46í15č10e94k 1623988811238

co je sympatického na bezdůvodném zabrání kusu cizího státu? Spad jste z višně?

+2/−2
23.3.2014 19:22

M74a41r34t16i36n 76H46o86u83b90a 6883781219798

prestal jsem cist po prvni vete, kde John zminuje, ze prvni obeti kazde valky je pravda. V tom pripade John je permanentne ve valecnem stavu

+3/−3
23.3.2014 8:57

L58u12b25o88š 38R40e20n14k57a 6117271235660

R^R^R^[>-]

+2/−1
23.3.2014 6:18

K96a10t73e40ř80i53n81a 19T73y86c39o39v20á 9780181856505

obecný lid český není hloupý, takže už jsem slyšela dva politické vtipy k tématu, jež glosují situaci stručně a jasně.

1) kde budou ruské hranice s Ukrajinou? tam, kde bude Rusko chtít

2) naše zahraniční politika vůči Rusku je rozkolísaná. dá se dělit na letní a zimní podle aktuální spotřeby plynu

+7/0
22.3.2014 23:49

J46i48ř86í 17S74e88i90t14k97o 1639104180442

Radek Jon má nějaký mindrák, ne vlastně nemá mindrák jen se chce zalíbit a dostat se do europarlamentu. Ale rozhodně to není čestný člověk a už vůbec ne člověk statečný.. Škoda že už mezi námi není Václav Havel.,[>-]

+5/−5
22.3.2014 23:30

K33a41r94e95l 91D15v73o26ř12á49k 3807687797

Václav Havel, člen KSČ v letech 1954 - 1967, tak ten americké propagandě hodně chybí. Byl vždy ochoten obětavě přikulovat!!

+1/−2
23.3.2014 19:00

T92o38m47á91š 90K33r95m82í22č36e18k 1673438101658

že byl Havel členem KSČ se objevilo v jediné větě, jediné knihy, a to autora Zděnka Mlynáře, který sám je krajně nespolehlivým zdrojem, ostatní zdroje tuto zmínku pouze citují. Je zvláštní že takto extrémně sledovaná osoba dokázala své členství přes půl století tak dokonale tajit a při tom si to pak někdo napíše jen tak do poměrně známé knihy, aniž by to vzbudilo pozornost. Ale ať už to je jakkoliv je velice hloupé tak spornou a nevyřešenou věc vydávat za fakt. Buď jste ne příliš inteligentní a papouškujete co se Vám hodí, nebo to děláte záměrně. Těžko říct co z toho je horší

+2/0
23.3.2014 19:56

T95o56m21á85š 23K80r80m65í23č17e38k 1363268701528

mýlíte se, musí být čestný  a statečný, když z něj udělali ministra vnitra

0/0
23.3.2014 19:24

M20i48r24o82s64l93a30v 85K37u90l49h10a33v75ý 5989492801

Jak jsem už tady pod někoho napsal: dobrý článek. Neodpovídá však na to, co zůstává mezi řádky; Putin - Chci Krym, protože Rusku patří.(já si to myslím také) Vrtochy mocných (Chruščev) se napravují těžko. Když budu vyjednávat na mezinárodním poli, přesvědčím hodně lidí, ale stačit to nebude a ještě mně omlátí o hlavu závazek z 94. o garanci hranic. Přinutit Ukrajinu, aby na Krymu vyhlásila referendum o sebeurčení asi nepůjde. A navíc se tam cpe EU a NATO. Mám jinou možnost, než tam vlítnout?

+3/0
22.3.2014 22:06

T29o59m44á31š 82K67r60m50í66č22e76k 1483808841808

takže až tam vlítne Turecko, kterým to patřilo před Ruskem, bude to OK? Finsko by mohlo zabrat Petrohrad a Karélii , Mongolsko Čínu, blízký a střední východ a Evropskou část Ruska, Česká republika Rakousko, Lucembursko a  Polsko. Polsko Českou republiku, Bělorusko, Ukrajinu a západní část Ruska. Británie zabere USA , Indii, JAR a další zhruba 1/4 povrchu zeměkoule. Portugalsko Brazílii a Indický oceán, Španělsko Jižní a Střední Ameriku, Francie Kanadu a Severní Afriku. Budou trochu třenice na Gibraltaru a v Egyptě, ale s trocho dobré vůle se to srovná. A pak se bude v tichosti čekat, jestli se o něco nepřihlásí Avaři, Keltové, eventuálně by se mohli ozvat potomci nějakého římského patricijského rodu, že jim patří Evropa. Pak se přihlásí Švédové a Norové o Normandii, Britské ostrovy a Sicílii. Pak snad ještě neandrtálci, že už tu dávno všude byli a tak vůbec.

Ale jak píše pan Kulhavý, já jim fandím, vždyť jim to patřilo, ale měli by tam vlítnout, jinak se spravedlnosti nedočkají

+3/−3
22.3.2014 23:32

A98l56e41s 87P81o15n18e25c 2947323444860

Problem neni roztahovacne Rusko. Problem je energeticka  zavislost na Rusku. Kdyz EU nebude zavisla na Ruske energii, ( a EU by se mela zavislosti zbavit i za cenu ekonomickych ztrat ) nebudou s byvalym SSSR zadne problemy. Dele se to bude odkladat, silnejsi bude Rusko vojensky, protoze ted si muze zbrojeni dovolit z prijmu za energie a tim nebezpecnejsi.

+2/−1
22.3.2014 19:30

M73a10r61a 15H77o85o54k 3687652301851

Moje řeč! Vrátit se k jádru! Vykašlat se v rámci únosných možností na plyn a uvolnit patenty na to, aby auta začala ve velkém jezdit více na elekřinu nebo na etanol, případně vodík či co já vím!

+2/−1
22.3.2014 23:00

J96a71n 75K12u79b22a31l38e94k 4139660943246

Takze, pane Johne, co bychom podle Vas meli delat? Nic?

Dsikutovat s Putinem? asi tak jako se Stalinem ci MaoCeTungem?

+1/−1
22.3.2014 17:44

R59a13d26k46o 42M85i44k68u77l89i73č 9943979567553

tak proto, že v sojůzu měli po rozpadu bordel, za kterej si mohli sami, může si teďkonc putin v okolí dělat co chce. no to je gól. bylo nám potěšením, že jsme vás mohli chvíli živit, pane john.

mimochodem, víte proč jsou v eu všichni tlučhubové? protože si tady každej může říkat co chce. na rozdíl od rusů.

ps: mám takovej pocit, že tihle johnové, matějkové, vyvadilové atd. si dělaj voko u soudruha medvěda. co kdyby vycenil zub i na nás, že?

+6/−5
22.3.2014 16:04

M62i82r22o15s95l75a28v 65K53u19l15h58a10v18ý 5839822571

Zjevně Johna nemáte rád, tak jste napsal blábol. V skrytu duše víte, že článek je dobrý a objektivní.

+3/−2
22.3.2014 21:45

T63o29m29á42š 27B76a77ř90i35n87k50a 2253225297679

Zajímalo by mě jestli by Radek John psal tak rázně kdyby se mu přes rameno dívali pánové Bárta a Dobeš.;-D;-D

+2/−1
22.3.2014 10:15

L16i34b62o76r 47J23e84n19d11ř13e18j61a58s 3388807495576

Rusko se nafukuje díky tomu , že má ropu, plyn a nukleární zbraně. Nic víc. Jeho export výrobků s přidanou hodnotou je nižší než Česká republika. Pokud svět bude strkat hlavu do písku před touto  hrozbou tak bude pohlcovat další země a s tím pravděpodobnost válečného konfliktu . Jedině ekonomicky se s tím dá něco dělat. Tedy přestat byt závislý na ruských zdrojích. Až to nastane ruský medvěd se nebude roztahovat.

+9/−2
22.3.2014 7:01

M56i56r27e29k 65Z30á74v41o96d92n76ý 7182217410908

Rusko má špičkové odborníky například v oblasti IT. Ano, můžeme mu to znechutit ekonomicky. Nicméně jsem si naprosto jistý, že se dokáže lépe přizpůsobit situaci (a v situaci, jaké jsou, se nepotřebují změnit a proto se ani nesnaží, stačí to), než bychom byli například my.

+3/−1
22.3.2014 16:04
Foto

J42a67n 45C25a97b82a79l 8484123690904

Jako reportér před VeVerkami a jako blogér po VeVerkách jste brilantní. Zůstaňte tak prosím. K článu - dobře jste nám shrnul objektivní fakta a doplnil mi jisté mezery ohledně toho, co se v Rusku za posledních třicet let stalo. S řešením, které navrhujete, je těžké souhlasit i nesouhlasit zároveň. Pokud se bude dál pokračovat v sankcích, které si Brusel vytahuje ze zadku, je dost možné, že za chvíli budem posunovat minutové ručičky k dvanáctce. Pokud si ale Ruskou agresi nechá Evropa líbit, tak možná dopadneme jako za Hitlera. Je třeba brát v potaz USA a jejich vliv na mezinárodní mír. Pokud se bude Rus hodně roztahovat po Evropě a obsazovat strategické pozice, bude narušovat rovnováhu, kterou s USA vytvářejí a USA na to bude muset reagovat, jinak ztratí svůj mezinárodní vliv. Toť můj názor.

+1/−2
22.3.2014 6:12

J61o76s29e30f 43O17b67r84m93a47n 5865707237567

Radku, máš přehled. Jeď a pořádně sleduj.

+4/−2
22.3.2014 1:00

J53o64s15e32f 51C51a65e87s19a77r 9782886783788

Hezky napsané, ale to je tak všechno. Nedráždit. Vyhnout se obloukem. A co ještě? Nosit mu krmení? Ruského medvěda je třeba držet na silném řetězu a mlátit klackem po koulích. Tohle dobře věděl Raegan i Kennedy. Že se teď nejmenuje SSSR je úplně jedno. Forma nemění obsah. Medvěd na svobodě se potřebuje prát a bude se prát.. Ale tohle všechno byste pane Johne měl ve vašich letech už dávno vědět.

+5/−5
21.3.2014 21:34

P94a79v97e97l 31K23u16r55f12ü54r89s47t 3978833465779

až na to, že SSSR v 80. letech a Rusko dnes - jsou z pohledu vyspělosti naprosto odlišné země.. dnes si mohou Rusové daleko více vyskakovat

+5/0
21.3.2014 22:40

P61a22t72r56i27k 90Z39i33m89a 2127827962617

Rusko se od 80. let ve vyspělosti neposunulo kupředu. Absolutně ano, ale celý svět se pohnul více, takže oni jsou na tom hůře, než byli za SSSR.

+3/−4
21.3.2014 22:56

P35a63v19e69l 62H80o41r40á68k 8681663165662

Svět se dopředu pohnul dost, ale především oblasti, na které dnes Rusko obrací svoji pozornost. Krachující EU a bankrotující USA je moc nezajímají. Ty jdou dolů mnohem více než Rusko.

+3/0
22.3.2014 20:14



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.