Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stargate

21. 10. 2010 8:41
j

Jako novinář jste asi věděl do čeho jdete a zrovna od vás bych očekával že budete vědět že tohle vysvětlování nemá smysl já vám fandím a jsem rád že na ministersvu vnitra jste.Lidi si prostě neuvědomují že ze všech možností které byly jste docela výhra a to si nedělám srandu.Ještě beru jako dobrou volbu pana Bártu ale většině lidí to prostě nedojde nejsou prostě zvyklí že někdo odpovída přesně a nehledá kličky a možnosti jak druhého chytat za slovíčka místo pořádné odpovědi a činů.

0 0
možnosti

JEROME

17. 5. 2010 3:29
Ctitelka s růží...

Po přečtení rubriky TÉMA  v Magazínu DNES z 29.4.2010 jsem byl překvapen nad trapností zvoleného "projektu" a dosti znechucen jeho celkovou úrovní. Byl jsem zvědav zejména na reakci nejhůře hodnoceného politika Radka Johna a tak jsem se pokusil vyhledat jeho blog na iDNES, ale v seznamu VIP blogerů jsem jeho jméno nenašel. Poslal jsem  proto R. Johnovi email a požádal o jeho reakci. Promptně  odpověděl a sdělil adresu svého blogu, ve kterém reaguje na celou záležitost. Po přečtení tohoto blogu a 93 diskusních příspěvků k němu musím konstatovat, že R. John jednal ostražitě a přiměřeně s provokatérkou sl. Lucií, nic konkrétního jí nesliboval, ani nemohl. Redakce Magazínu mfDNES by měla otisknout reakci R. Johna, aby  všichni čtenáři měli možnost si ji přečíst a ne jen 2204 čtenářů blogu (výtisků Magazínu je asi stokrát více). Také jsem se zúčastnil, sice jiné, besedy s R. Johnem a mohu potvrdit, že se vyjadřoval tvrdě, ale korektně. Doufám, že ve Sněmovně bude konstruktivním politikem!

0 0
možnosti

Draxis

12. 5. 2010 16:52
Nechápu

A ten článek je co? Preventivní úder na čtenáře tohoto (o ctitelce) článku?

Nemůžu si pomoct, lae jediné, co udělala je, že vyzkoušela několik volebních lídrů a napsala svůj (SUBJEKTIVNÍ) pocit ze setkání s nimi a jejich chování k ní... Pokud tohle nazváte bulvárem, tak by mě zajímalo, jak tedy nazýváte ty skutečně bulvární tiskoviny (Blesk, Aha a podobné intelektuální čtivo).

A stále mi vrtá hlavou proč vznikl tento článek pouze od pana Johna a nepyskují tady i páni Schwarzenberg, Nečas, Paroubek a Zeman? (Možná tedy ano, ale nezachytil jsem tady jejich reakce).

Samozřejmě netvrdím, že by v tom článku (či celé koncepci takovéto akce) nebyly chyby. Taky mi mi to nepříjde jako průkazné. Ale rozhodně jako subjektivní názory jedné slečny to beru a také jsem to četl.

0 0
možnosti

shyrker

2. 7. 2010 9:03
Re: Nechápu

R^R^

0 0
možnosti

WetSinglet

10. 5. 2010 0:11
Díky za vysvetleni

zmíněný článek jsem četla a přiznávám,  že mě rozladil. Můj komentář k tomu celému byl "zajímalo by mě, jak by se páni politici chovali k 45-tileté paní, která je už tři roky bez práce". 

0 0
možnosti

boblanek

9. 5. 2010 13:36
Mluvit či psát umíte záviděníhodně,

jen jestli dokážete v budoucnu lépe sladit skutky s činy.

0 0
možnosti

boblanek

9. 5. 2010 13:37
Re: Mluvit či psát umíte záviděníhodně,

Promňte: slova s činy.

0 0
možnosti

vlasec

8. 5. 2010 21:21
Já taky kandiduju ...

Prosil bych taky návštěvu slečny Lucie :)

0 0
možnosti

vlasec

9. 5. 2010 10:29
Škoda

Asi budu muset být lídr abych mohl být poctěn její návštěvou :D

Ale to vzhledem k průměrnému věku lídra a mému věku dřív slečna zestárne :'(

0 0
možnosti

PanDa44

8. 5. 2010 11:54
To je mi pěkné

Jak se říká: "Potrefená husa nejvíc kejhá", že?:-P

0 0
možnosti

aprilea

7. 5. 2010 13:39
spam

mám spamovanú mailovú poštu, tú však môj antispam nerozozná, denne mi chodí asi desať ponúk na kúpu viagry, som žena tak ozaj neviem prečo. ale môj antispam si myslí, že je to fajn súkromná pošta.

naopak prišla mi pošta zo serveru práce@práce.cz a to môj antispam označil ako nevyžiadanú poštu.

argumentovať spamom je neetické alebo mierne povedané nekorektné. váš slogan o rybách v rybníku používajú politici u nás asi 10 rokov pred vami ako argument na vznik istej politickej strany stredu bez odborníkov a programu, zloženej z nejakých unavených žurnalistov. strana sa do parlamentu ani nedostala. našťastie. neodborníkov a maniakov už tam máme aj tak dosť.

článok o fešnej provokatérke som nečítala, ten váš mi však pripadá byť ako reakcia na vtípek dosť arogantná a mierne neprimerane hysterická. ale ak sa do parlamentu dostanete, je jasné, že tam bude minimálne väčšia zábava.

0 0
možnosti

SKAtroSKA

7. 5. 2010 12:45
Takze to je pravda, fakt jste mimo :-)

Tak koukam ze jste opravdu trochu mimo, reci jako paroubek, chovani jako ostatni, ale hlavne jsou vsichni proti vam... uboohy clanek a uboha obhajoba neobhajitelneho.

0 0
možnosti

rene1879

6. 5. 2010 16:52
Nemám rád Johna, ale článek je perfektní.

Charakterizoval slečnu úplně přesně: takhle nevypadá zoufalec z pracáku. Jestli chtěla někoho nachytat, moc to  v hlavě srovnané nemá....

0 0
možnosti

xs123

7. 5. 2010 11:16
Re: Nemám rád Johna, ale článek je perfektní.

Proč by měla být zoufalec z pracáku? Prostě slečna, která přišla o práci, která nežije z ruky do huby, poněvadž má např. rodiče, kteří ji jsou schopni v jejích  22 letech živit, což je tedy studentský věk, ale má potřebu svoji situaci nějak řešit. A že vypadala atraktivně? No a co!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS